Långpass

Oj vad stark och pigg jag känner mig nu! Måste vara pågrund av att jag verkligen vilade ut i helgen. Kom hem från gymmet efter att ha vart där i två timmar, haha. Hann med både zumba, stretch, styrketräning, och en halvtimme uppe på springbandet! Såå härligt! Redan igår när jag och Rickard tog en lång promenad tyckte jag att det gick i för sakta tempo. Jag som annars håller mig till snigelfart ;) och sen när vi kom hem kände jag för att springa till gymmet och träna lite till. Men det blev inte så. Nu måste jag ladda om och ta hand om disk och lite städning. Ser ju ut som tjernobyl har varit på besök här hemma, om man nu får skriva så utan att förarga någon besserwiser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0