Klippning

Idag blir det klipp, klipp! Får se om den borttappade nageln kommer fram, hehe. Näe men den borde ju ha ramlat ut nu. Gud vad skönt det ska bli. Välbehövligt. Först ska jag ta mig till gymmet nu på morgonen. Suck och stön. Men så värt det efteråt. Efter hårklippningen ska jag träffa Lisa och äta en sen lunch/fika och prata lite om tävlingsgruppen och så. Får se om jag hinner ta en runda på stan och leta efter den förbannade julklappen igen. Egentligen tycker jag det är kul att bege mig ut och jaga julklappar. OM MAN HITTAR DET MAN VILL!!


Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Jag har varken köpt julklapp eller alkohol tills imorron :/

2010-12-09 @ 22:46:18
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0