Julklappshandling

Idag var det all in med att köpa julklappar. Tror jag är helt klar :D Men har säkert glömt nån stackare.

Rickard försökte tjuvkika i påsarna sen när han kom och hämta mig från köpis. Han fick en liten utskällning. Gud vad ledsen jag skulle bli om han skulle sett vad jag köpt åt han. Då är ju hela överraskningen och spänningen med julklappar förstörd. GRRRRR! Kommer ihåg när jag var liten och älskade att överraska mamma och pappa med frukost på sängen ibland på helger. Pappa som var lika morgonpigg som jag kunde ibland vakna och komma ner i köket innan jag hunnit bli klar. Gud vad arg jag vart och skrek att nu hade han förstört allt och det var ingen idé längre, nu kunde vi lika gärna käka frukost som vanligt. Tillslut gick pappa upp igen och tvingades somna om för att jag skulle kunna slutföra överraskningen. Haha. Blir vansinnig när någon förstör en överraskning (även fast det oftast är omedvetet), men det är bland det bästa jag vet, att göra nån glad när dom inte bett om något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0