Julfest!

Igår var det dags för Uddans årliga julfest hos Agneta! Det bjöds på glögg, godis, bubbel, tilltugg, och jätte god mat! Först hade vi danslärare julklappsöppning och då fick jag jätte fina glas och tallrikar av Agneta! Väldigt välbehövligt måste jag säga, för de som vi har är hemskt fula, förlåt Rickard ;) Så nu kanske man vågar bjuda hem nån. Efter det kom eftersläpet med killarna och efter vi ätit tillsammans var det dags för julklappsbytet! Jag fick choklad och en huvudmassage, haha. Och själv hade jag köpt en ill-rosa gris som var märkt "för svinrika", hehe ;) hade velat stanna längre men trötta Rickard ville åka hem tidigare, så :/ väl hemma sdäckade vi båda i sängen på engång, med smink och allt. Eller jag gjorde rättare sagt! Haha. Tack för en toppen kväll alla som var där! <3


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Tack själv sötis :)

2010-12-19 @ 12:45:58
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0