Fortfarande ingen julklappskalender

Tänk! Nu är det redan den 7e december, och jag har fortfarande ingen julklappskalender att öppna ;-( snyft. Jag som var påväg att fixa mig en egen till och med. Haha köpa små presenter till mig själv som jag får öppna dag för dag tills det blir julafton. Så mysigt. Vill ha samma känsla och traditioner som man hade när man var liten. Tror det bara var för nåt år sen som mamma slutade stoppa i godis i vår julklappaskalender som bestod av små strumpor. Varför måste man sluta med något som är så bra? Näe jag får nog ta saken i egna händer trots allt och göra mig en egen!!


Såhär får den gärna se ut, hehe. (bild från google)

Kommentarer
Postat av: Linda Mattsson

ooh ja kom ihåg när ja oxå fick nån sak varje dag fram tes jul..det var så mysigt!



synd att dom slutar när man blir äldre..jag som fortfarande är ett litet barn inom mig ;P hehe

2010-12-10 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0