Dag 6

Min dag i detalj:

Kl 8.00:
Ringer klockan och säger att det är dags att gå upp och käka frukost. Äter den som vanligt vid datorn medan jag kollar runt på facebook och bloggarna jag läser.

Kl 9.30: Klär jag på mig och gör ordning mig för gymmet.

Kl 11.38: Är jag klar på gymmet och beger mig hemåt när Lisa Backelin ringer och frågar om jag vill komma över på en kaffe. Det vill jag!

Kl 12.30: Står jag utanför hennes dörr och ringer på. Kliver in i hennes super mysiga lägenhet! Och hälsar på lilla Svea som har blivit så stor, tuff och busig. Vi dricker kaffe, myser ned oss i hennes soffa och pratar en massa.

Kl 14.45: Är det dags för mig att bege mig mot jobbet. Då jag missat bussen tar jag mig en promenad istället.

Kl 15.20: Befinner jag mig på jobbet och byter om till k-rauta kläder och slår mig ned i en fotölj i väntan på att arbetspasset ska börja 15.30

Kl 20.22: Stämplar jag ut, byter om går ut till busshållplatsen för att inse att det tar en halvtimme innan den kommer! Går hem...

Kl 20.56: Öppnar jag hemdörren, håller på och dör av en överfylld kissblåsa. Löser problemet på toan, äter sedan lite mackor och yoghurt för att stilla hunger. Bloggar, tar en dusch och Kl 22.30 släcker jag ögonen och drömmer sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0