Dag 5

Berätta om något busigt jag gjort:

När jag var mindre älskade jag att hitta på bus och att lura folk (vem gjorde inte liksom? Eller gör, jag gör ju det fortfarande) det var så roligt att stå och vänta precis innanför ytterdörren och hoppa ut och skrika sekunden brorsan öppnade dörrren. Hahaha! Det fick jag sen igen för :( Eller gången jag och en kompis lurade en annan kompis att gå och spola vatten i kranen så att hela köket och kompisen vart blöt för att vi hade tejpat igen kranen. Jag brukade planera mina bustreck dagar innan första April. Tråkigt nog minns jag inte just nu nått speciellt busigt jag gjort, var det så länge sen jag lurat nån? Minns iallafall när jag och kompisarna busringde till Pizzerian och sjöng "Goder afton" för full hals och han i luren frågade efter vi var klara: "Vad vill du beställa??" Haha. Jag och min kompis Johanna gjorde upp konstiga historier, som vi då iallafall tyckte var skitroliga när vi busringde. En gång skulle jag låtsas vara ett litet barn och ringa hem till min påhittade kompis "Moa" och fråga om hon ville leka. När personen i luren sen skulle säga "att nu har du nog ringt fel, här finns det ingen Moa" skulle jag börja störtgrina och Johanna skulle sen ta över luren och spela min mamma. Men en gång när vi ringde kom jag fram till en utländsk man och jag med barnröst frågat efter Moa sa han, "Nej tyvärr hon har åkt till Japan! Ska jag be henne ringa dig när hon kommit hem?
Jag: ÖÖÖH...klick!
Haha gud vad lamt, får se till att hitta på nåt värre att berätta sen nån gång! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0