Borttappad nagel

Imorgon är det dags för lite klipp och färg. Har dubbel kollat tiden nu så att det inte blir nå misstag ;)
Idag när jag stod och föna håret så fastnade min trasiga nagel i mitt toviga hår, och försvann! Haha kunde inte hitta det någonstans. Varken i håret, på mig eller på golvet. Om den nu befinner sig i håret kommer frisören få en liten överaskning imorn om hon hittar den, haha.

Pratade med Lisa nyss som skulle iväg på styrelsemöte. Hon berätta att söta Moa i tävlingsgruppen har köpt julklappar till oss!! Hur gulligt var inte det?! <3 Det gjorde min kväll! :) Hade tänkt att ta mig ner på dansen idag när dom hade friträning, men hann inte. Har solat med Emelie, lunchat, gått på stan och sen kom jag på att jag måste köpa nåt till julklappsbytet på fredag. Men vad?? Gick runt i en timme och leta. Men hitta inget bra. Vad kan man köpa för 50 spänn som passar alla? Tips någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0