101212

Jag överlevde bilturen. Och Rickard. Och bilen. Så konstigt att köra med automat, hur det nu stavas och jag är alldeles för trött för att bry mig. Så nu vågar jag nog köra med den själv. Åh vad gott det var med tacos idag som Rickards mamma lagade. Tycker det är så mysigt och härligt att vara där. En hel familj som sitter och äter och pratar med varann. Hade kunnat stannat hela kvällen om det inte var för att jag skulle dansa med x-girls - som var riktigt kul måste jag inflika! Mamma anklaga mig sen för "mobbing" då hon tycker att vi är mer hos hans föräldrar än vi är hos henne och hälsar på. Men du är ju mer upptagen än vad dom är, så det är svårt att hitta en tid, sa jag.
-Näehe! Jag har visst tid, sa hon.
-Jaha men då kan vi ju komma hem nu i veckan och käka lite.
-Näe för då ska jag göra, blablabla upptagen!!
Suck -.-



Man kan ju inte alltid vara perfekt...


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Förstod att du skulle fixa att köra bilen! Bra jobbat!

2010-12-12 @ 22:58:10
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0