28 April 2010

Igår var det en produktiv dag. Var upp tidigt och hann med en springtur på gymet, dusch och fix för att sedan bege mig ner på stan för ett möte på competens. Efter det gick jag en sväng på stan och köpte ett snyggt läppstift (!), jag som aldrig använt nåt sådant regelbundet förut, och några andra välbehövliga saker. Träffade på Emelie på hennes jobb i juicebaren och smakade på hennes smootie. Uuuunderbar! Kanske tar mig dit idag också för att njuta lite.. Efter det så bokade jag klipptid! Hos frisörerna där på nian. Spännande att se hur det kommer bli, jag som bara gått hos Annica (frisören i valbo) hela mitt liv. Sen bar det av till dansen och efter det väntade middag på churchstreet! Nammn namm! Kvällen avslutades hemma hos oss med filmen Gamer!

Nu var det tänkt att jag skulle städa lite innan jag drar iväg till gymet. Fanns ju de som påpekade igår kväll att det var lite stökigt här ;). Men som vanligt fastnade jag här. Vid datorn. Läste igenom en hög med gamla inlägg och usch vilken grinig typ jag var förr. Måste vart tonårshormoner.. Hittade iallafall ett inlägg om tjuvlyssnat.se, en sida som Bella tipsat mig om. Roligt vad folk kan säga ute i allmänheten! Här kommer ett smakprov:

Vårvindar friska

Utanför ett hyreshus, Munkedal

Två grannar (en kvinna och en man, båda ∼50-60) står nedanför ett hyreshus och pratar om trädgårdsmöbler. Plötsligt byter kvinnan ämne.
Kvinnan: Usch. USCH! Vad är det som luktar? Fy farao vad det luktar!
Mannen: Ja det var då inte jag.
Kvinnan: Nämen fy vilken stank det var! Vad kan det vara för nåt?
Mannen: Okej… det var jag. Men jag gjorde det utomhus i alla fall!


Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0