Gym = Bio

Japp efter en dag på stan med tessan var det menat att den skulle rundas av med ett besök på gymet. Istället ville Rickard vara spontan så det blev långpromenad och bio ;)
Vi såg på den nya komedin Bounty Hunter och mitt i filmen fick jag världens kräkimpuls, började må jätte dåligt. Jag såg mig omkring och såklart satt vi i mitten omringade av folk. Hur kul är det att ställa sig upp mitt i filmen och störa allt annat biofolk med att ursäkta sig för att man måste panikspringa på toa? Näe det ville jag inte göra så jag började tänka på andra alternativ jag hade.. Spy åt höger = Förarga medelålders kvinnor, nej tack!.. Spy åt vänster = förarga pojkvän och äckla tonårstjejer, njaaae..Spy rakt fram = träffa alla i den mittersta raden och väcka störst uppmärksamhet! NOOO.. Så istället tog jag upp min dricka som jag som tur hade lite kvar av. Och efter lite djupa andetag och önskeböner till nåt högreväsen att inte avsluta kvällen med en nedspydd biosalong, så försvann illamåendet! Puuuh

Idag är det core på gymet som gäller, sen dansa med Lisa, och sist utgång! Ha en bra dag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0