Gjorde ett djupdyk från springbandet..

Hahahaha var på gymet nyss och sprang på rullband (springband?). Sprang snabbt som tusan, för att vara jag med mina korta ben, och precis när det gick som bäst slog jag till sladden till hörlurarna så att mobilen flög ner på rullbandet och iväg.
Jag: NOOOOO MY IPHONE!! (tänk i slowmotion med sån där ful röst)
Självklart så offrade jag mig för min  kära iphone och dök efter den, bara det att rullbandet fortfarande var igång så jag flög likt min iphone. och hamnade brevid den. Hahaha undra vad de två brevid mig tänkte för tankar i deras huvuden.

Som tur är klarade sig min iphone helskinad men inte jag som klev i hundbajs på vägen hem! HAHAHAH

Näe nu ska jag duscha för Rickard tycker att jag smakar salt, sen ut till ikea för lite saker och käk!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

hahahahaha... jag ville ha sett det =)

2010-04-28 @ 13:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0