Från Bloggarkivet:

Alltså vad är det här för inlägg?


17 oktober

Nu ska jag gå och äta frysta ärtor med salt.. Kurinamnam !!



zandra jansson i ett nötskal:

- visst är jag female??

2008-10-17 @ 18:33:19    - ehm aha okej...

22 oktober

Till min stora förfäran upptäckte jag att kalkonerna har blivit mindre när jag gjorde iordning min utsökta mellanmåls macka :O
2008-10-22 @ 15:43:05   - WHAAAT?!?! OH NOOOO :O

Sabina dagen 27 oktober

Sabina är ett kvinnonamn med latinskt ursprung, och betyder helt enkelt "sabinsk kvinna". Sabinerna var ett fornitalienskt folk som levde i bergstrakterna. Varianter Sabine (tysk, fransk), Szabina (ungersk), Bina, Bine (kortformer), Sabina (bosnisk) Namnet har använts som dopnamn i Sverige sedan 1500-talet men har inte haft något större genomslag förrän på senare tid. Namnsdag: 27 oktober (sedan medeltiden. Ursprunget var en romersk kvinna på som led martyrdöden på 100-talet )
2008-10-27 @ 14:37:13      - Intresting.. very intresting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0