Byte!

Var tvungen att byta design igen. Känns inge kul att blogga när man inte har en design som känns som jag. Och lat (mer okunnig) som  jag är tog jag en färdig grattis design, IGEN. Skulle gärna ha en liten ljusare gladare design, men det får vänta tills jag har tillräckligt mycket tålamod att lära mig själv hur man gör en egen design. Oj vad mycket design det blev i det här inlägget. Men nu har jag en ny design, som ni ser. DESIGN! Så nu har jag nämnt det 8 gånger det kanske räcker? Nu måste jag diska och städa innan älskling kommer hem. Han har varit borta en dag och lägenheten har redan förfallit när jag vart ensam här, hehe. Juste Neo måste få mat..Och fiskarna!

Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Ha ha, precis som det blir här hemma när Andreas är borta =)

2010-04-28 @ 13:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0