Zandra<3

Min Zandra är bara sååå bäst! Med henne är jag naken (eller jag inte naken som naken utan kläder, tro mig! hahahah) men jag säger och gör exakt som jag vill och bara är mig själv utan att tänka efter!! Så jävla härligt! Finns ingenting som är förbjudet att säga eller göra! Allt är tillåtet med henne! Hon är min glödlampa i skolan, partypingla på helgerna och smsteorist på dagarna! När kärlekslivet är som torrast hjälper hon dessutom till att vattna det genom att lägga ut en kontaktannanons på mig på sin blogg!! Hhahahahaha. Tack för att du är så speciell Zandra Jansson<3

Kommentarer
Postat av: Zandra

Aaaaaw, söt-sabi!!!<333 va glad jag blir :D

Du e helt fantastiskt awesome :D

Jag blir nästan stum nu ( å de e inte ofta ;o)

puss <3

2009-03-02 @ 19:15:46
URL: http://zandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0