jag är sämst på att komma på rubriker (eller jag menar MINDRE BRA)

Jag har länge tänkt på det här när man knäpper kort så händer det ju ibland att okända människor fastnar på bilden. Typ som statister. Tänk om jag oxå är en såkallad statist på någons bild, utan att jag vet om det? Jag kanske är med i bildens högra hörn och kliar mig i näsan, har håret i ansiktet, mat i mun, eller bara ser allmänt ful ut. Gud vad hemskt! Tänk om okända människor har bilder på mig! Äckligt, och pinsamt om jag råkar bli känd någongång! Jag kanske just nu finns med i någons fotoalbum, eller reklamblad som man delar ut, eller kanske på en affisch på någon busshållplats :O utan att veta om det! Coolt..

Kommentarer
Postat av: Zandra

EXAKT det har jag oxå tänkt på !!!! förstå vad många bilder man egentligen är med på ;o

2009-03-29 @ 19:45:27
URL: http://zandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0