Fredag

Jag var på ett så sjukt dåligt humör igår.

Lena Philipsson väckte mig kl 6 på morgonen! Tack mamma för att du har klockradion på högsta volym medan din dotter sover i rummet intill med pappersväggar. När jag är trött blir jag hur otrevlig och otålig som helst, så det blev ju bara värre när vi nästan var klar med handlandet i matbutiken när mamma springer (förlåt, går!) om hela rundan igen! Bara för att köpa mat åt min 28 åriga bror! Hon måste dessutom tjata på han för att han ska säga vad hon ska handla. Jag hade liksom brottom iväg för jag hade planer kl 5, men näeeee hon måste dadda med min vuxna bror som inte ens verka vilja att hon skulle köpa mat åt han! Så jag fick stressa som vanligt, och jag som är allergisk mot stress! Fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0