Privat post

Hahah det känns som jag mest använder bloggen för att klaga faktiskt! Men det är ju nästan det som är roligast att skriva om. Hursomhelst (är det ett ord föresten?) Hur som helst (det såg nog bättre ut) så har jag lovat zandra att skriva lite mer då hon besöker min blogg dagligen! ^^ <3 Idag har jag fått ett väldigt personligt brev. Och den otur som jag alltid har, ser ju självklart till att mamma är hemma och tar in posten. Direkt när jag öppnar dörren ropar hon: DU HAR FÅTT BREV! DU HAR FÅTT BREV!! Och anledningen till varför hon är så ivrig att jag ska komma och öppna är för att hon har klämt på kuvertet och kännt att det inte bara är ett brev däri, utan något mer. Innan jag ens har tagit av mig skorna har hon tjatat att jag ska öppna det, bara för hon vill se vad det är i. Åhhh kan hon inte fatta att post och brev är personliga saker! Jag kanske inte vill att hon ska se det som skickas till mig. Hon hotar till och med att jag måste öppna det nu så att hon kan gå och klä på sig sen. Till och med innan hon åker till affären ber hon att få veta vad det var i brevet. När ska hon se gränsen till mitt privata liv? Och att hon inte är delaktig i allt som handlar om mig?

Kommentarer
Postat av: Tessiiis! :D

Haha är det vad jag tror jag det är?;)<3

2009-06-07 @ 19:15:01
Postat av: sabi

vad tror du att det är då? ;) eller näe skriv det inte här!

2009-06-22 @ 00:01:21
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0