Störigt!!

Jag förstår mig inte på mig själv. Varför börjar jag störa mig på små otroligt töntiga saker hos andra människor? Framförallt hos dom jag gillar. Det är såå störande, för jag vet ju att ingen är "perfekt". Ordet perfekt är egentligen ett väldigt svårbegripligt ord. För hur är man när man är perfekt, och hur kan man veta att den personen är perfekt för mig? Gör jag detta bara för att skydda mig själv ifrån att bli skadad? För att jag vet ju själv om att jag har en del mörka sidor.. Men jag vill inte leva ensam hela livet för det!

Hellre skadad men stark, än skonad och svag..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du anar inte hur mkt jag känner igen mej i det där. Även om vi kanske gör på olika sätt, så vet jag vad du menar. <3 love ya

2009-07-07 @ 16:33:55
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Är precis likadan. Hittar alltid fel ;(

2009-07-08 @ 12:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0