Gastroskopi

FYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!

Bland det äckligaste, vidrigaste och obehagligaste jag gjort!! Inte thaimassage direkt! Asså sköterskan var hur snäll som helst men doktorn! Han bara körde ned slangen i halsen på mig medan jag låg och hulkade och fick kräkreflexer så att mina ben flög upp hela tiden!! Sen kom han aldrig förbi strupen så han sa svälj SVÄLJ! Och jag svalde och svalde och kräktes och kräktes (dock kräktes jag bara en massa slem för man är tvungen att fasta innan man gör en gastroskopi) och doktorn tröck och tröck tills han äntligen kom förbi ner i magen. För varje centimeter som slangen kom längre in kräktes jag och kunde känna slangen ringla sig i magen. Jag fick knappt luft mellan alla kräkattacker! Och som om det inte var nog med att han körde ned en meter lång slang (typ) i magen så skulle han även ner med världens längsta topps!! För att peta på tolvfingertarmen så att magen hoppade i takt med benen som flög upp! Sen när han drog upp slangen grepp jag tag i den för att dra ut den snabbare! Hahahah usch det var äckligt! Fullt med slem och doktorn bad mig snällt att släppa taget.

Bedövning fick man men den var bara till för att det skulle kännas som om man fått halsfluss! Plus att den smaka apa!! Och så fick jag dricka samma medicin som man ger till kossor så att dom inte har bubblor i magen.

Näe jag gick därifrån, tårögd, slemig, hungrig, illamånde och förbaskat ont i halsen!

Kommentarer
Postat av: Bella

Uusch, stackars :( Var du på öronmottagningen? Vad hette doktorn?

2009-01-13 @ 21:39:18
Postat av: Zandra

BAAAAAAH. jag skulle ha DÖTT.. jag tycker fett synd om dej :(

2009-01-13 @ 23:02:03
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: sabi

hahahhha öronmottagningen? Läste du inte att det var magen dom undersökte?

2009-01-20 @ 13:14:06
URL: http://sabinalouise.blogg.se/
Postat av: Linda M

:O :O :O

fy fan nu tyckte ja genast att min dag vart helt ok ;P haha

2009-01-22 @ 12:01:38
Postat av: sabi

hahah det sa dom andra jag berätta det här för med :P

2009-01-22 @ 16:06:34
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0