Dålig uppdatering!

Känns som det var ett tag sen jag skrev men upptäckte nu att det var ju redan förra torsdagen.

Ida och Emilia snackade om att dom alltid råkar ut för konstiga, knäppa och mongon på bussen. Kanske för att dom bor i A-berg ;) hahah näe men jag kom faktiskt på att jag alltid hamnar bakom en grå, smutsig gubbe på bussen som stinker något jag inte har en anning om var det eller, eller vill veta för den delen!! Det är en sån stark lukt så man kan inte låta bli att undra om han ens hört talas om var rengöring är för något?

Så i A-berg är alla mongon och i valbo har vi inte sett ett badkar på flera år! Åk inte hit!!

Kommentarer
Postat av: jolle

hahaha

2009-01-20 @ 16:40:27
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: linda M

hahaha sån tur har aj med..men ja får han som älskar skor ist..så där sitter man o måste visa skorna för en kille...osså sitter han o pratar om dom hela vägen.. valbo äger xD

2009-01-22 @ 11:58:37
Postat av: sabi

hahah jag skulle nog oxå kunna finna ett sätt att prata om skor hela vägen till valbo x)

2009-01-22 @ 16:05:14
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0