Året som gick..

Januari: Var jag på Bounce Gökboet med min kusin Ellen, var mycket med kompisar, tonade håret, gick på Brynäs match med släktingar och hade biltävling hem som kunde ha slutat illa ;D filmade in "Hjälp jag är en häst!" i skolan, dansade mycket, saknade pappa väldigt mycket.

Februari: Fyllde jag 18 år! :D (hälften av helgerna på året bestod sen av att gå på krogen), Fick jag reda på att min syster väntade barn, jag operarde in en skruv i käken för mitt tandinplantat, piercade naveln, åkte på danstävlingar (kommer dock inte ihåg hur det gick? Fick säkert pokal och pallplats i par som vi brukade få för det mesta).

Mars: Åt jag väldigt mycket risi-frutti, var jag arg och besviken på en person men vågade aldrig riktigt ta upp problemet, knäppte konstiga kort i skolan, hade körlektioner, Linda och Emelie fyllde 18 år som vi firade vi tjejer, åkte till Berlin med tyska klassen.

April: Kom jag hem från Berlin, hade körlektioner, vi var hemma hos mig och drack lite innan vi drog till olearys, mamma fyllde 56 år, hade ont i min vadmuskel samtidigt som det var tävling (vi kom trea gånger 2), mormor fyllde år, jag bakade sandtårtor med Klara, vi gavsatte pappa.

Maj: Mamma, jag, Henrik och syrran drog till Mackmyra golfbana och log lite bollar, jag fick en ful solbränna, Zandra och jag spelade in fula filmer med min mobilkamera i klassrummet, hon målade även mina händer fulla av bläck sen när jag skulle köpa en macka i kaffeterian skrek gumman där högt när hon fick se mina händer för hon troddde att jag hade fått stelkramp! hahahha att mina händer hade ruttnat! Det var ett halvår sen min pappa gick bort, vann en tävling i par och kom trea i singel, sökte sommarjobb och jag fick vara tillsammans med Emelie! Någon hade hällt tvättmedel i fontänen runt "fnasket i plasket".

Juni: Sommarlov!! Spelade volleyboll (stavning?), min kusin Ellen tog studenten, kom delade tia på SM :) Johanna tog studenten, Tobbe med! Och min kusin Christoffer så vi åkte ned till småland och hälsade på några dagar, kollade på fotbolls EM, VM? Äsch Sverige - Ryssland iaf med kompisar, körde halkbana med brorsan, var mycket med tobbe och emelie och andra kompisar, gick på bio, firade Emilia när hon fyllde 18, började sommarjobba på Gästrike katthem som ligger 100 meter från mig, Jessica S hade fest hemma hos sig sen skulle jag och Ida vidare till Krille som oxå hade fest, men Ida somnade på bussen så då lämnade jag henne där och åkte själv till Krille hahahhahah!

Juli: Sommarjobbade på katthemmet i två veckor tillsammans med Emelie, Jessica och Hans firade tio år tillsammans, gjorde illa foten när jag var ute och gick (typ överbelastningsskada) så jag fick låna kryckor av Linda så jag kunde hoppa fram genom stan i Stockholm, kollade på Mamma Mia med mamma och Jessica, knäppte kort på roliga skyltar i Stockholm, Ida hade fest hemma hos sig som egentligen skulle sluta med att vi gick på krogen men som slutade typ där, Malin hade oxå fest. Nån dag var jag i skutskär för första gången med Zandra som bor där, sjukt konstigt folk där hahahha.

Augusti: Syrran var mycket gravid, vi firade tessan som blev 18 år, gick på cityfesten med Emelie, Tessan, Tobbe och hans kompisar, Zandra fyllde med 18, skolan började samtidigt som jag, emilia och ida drog till Bulgarien ÅRETS HÖJDPUNKT INGEN TVEKAN, men vad som hände där stannar där ;), firade Johanna som oxå blev 18, gick på Johan och Karins bröllopp.

September: Ville föddes på Fredriks födelsedag! Vi hälsade på Jessica, Hans och nyfödda Ville på sjukhuset i Stockholm, jag tog körkort! :D, var allmänt hjärnlös då jag satte igång larmet på vårt hus två gånger, en gång när brorsan hade sovmorgon :) men nu kan han va trygg vetandes att det fungerar iaf! Kollade mycket på So you think you can dance, klippte håret kort, hade mycket plugg i skolan, var med om en mycket kall natt i skutskär, hade läst världens bästa böcker Twilight serien!

Oktober: Krille och Johanna spräckte min läpp på krogen med deras vilda buggdans ;), hälsade på Ville, gick på Patrik 1,5 med? Det har jag glömt :S, så skaffade jag blogg :), pappa skulle ha fyllt 59 år, var med om en otrolig sak, hade myskväll med kompisar, fick höstlov, var ute på krogen med alla gamla tjejkompisar för första gången, alla sabinor hade namnsdag, bowlade med tjejerna eftersom dom hade gett det till mig i födelsedags present.

November: Maskerad med klassen då jag var utklädd till zandra ;), farsdag, jag var deprimerad denna månad, årsdagen för min pappas död, vi hade en Karin-dag på BDB, Ville kom och hälsade på, vi var på spökjakt och övernattade i en gammal prästgård i skutskär, jag var arg.

December: Gjorde vi inget vettigt i skolan, jag fick Mvg i filosofi, hade myskvällar med emelie och malin, hade dansavslutning, började med revyn Backa å ta fart, tränade mycket inför premiären för revyn, firade jul hemma med ville och alla andra, hade premiär för revyn Backa å ta fart, drog sedan på fest i sätra för att sen dra till slick och fira in det nya året!

Ja du, detta var iaf en snabb repis av mitt 2008..

Kommentarer
Postat av: i

"Ida somnade på bussen så då lämnade jag henne där och åkte själv till Krille hahahhahah!" du släpper aldrig det....................;( hehe

2009-01-01 @ 18:37:58
Postat av: Zandra

Gaah så mkt har hänt förra året... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

2009-01-02 @ 02:25:31
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: jolle

FÖRLÅT!! fy hahha fattade inte att de var så allvarligt :'( snyyyft

2009-01-02 @ 22:04:57
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: sabi

hahahha nej det var inge allvarligt ;D bara en rolig grejj

2009-01-02 @ 22:26:26
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0