Svullna ögon!

Suck nu har jag sett ut som om jag förlorat en kromosom ända sen i måndags! Jag ser alltså mongolid ut på ögonen :'( Men nu ringde jag hälsovårdscentralen så jag för träffa farbror doktor redan halv fyra idag! Hoppas han kan hitta ett botemedel för jag vill inte se ut så här på lördag! Och hoppas att han inte är indier eller nånting för jag hör inte vad folk säger om dom bryter på ett annat språk, eller om dom har en konstig svensk dialekt. Det vore ju hemskt om vi missförstår varann på nåt sätt, han tror att det är benet jag har fel på och fattar inte varför jag inte kan öppna ögonen riktigt. Usch jag hoppas att det här verkligen går över nu!!

Kommentarer
Postat av: K

jag gillar din blogg och jag tycker att du verkar vara en fin, men framför allt stark människa. med det inte sagt att man alltid måste vara stark, det är tillåtet att bryta ihop, att falla, att gråta, att skrika. huvudsaken är att man fortsätter att kämpa och går vidare, istället för att ge upp - det är det som är den sanna styrkan och den verkar du besitta. jag beundrar dig för det, verkligen.

kramkram!

2009-02-05 @ 15:15:55
Postat av: sabi

haha tack så mkt K! Vem du nu än är :)

2009-02-10 @ 13:31:22
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0