Bussar är mitt hatobjekt

Jag hatar bussar..

-När de är mer än fem minuter försenade.

-När busschauffören släpper på allt för många äckliga bussåkare så att man får stå och trängas. Och NEJ busschauffören det går inte att GÅ LÄNGRE BAK I BUSSEN! För min arm sitter fortfarande kvar i dörren. Och mitt ben är fast i någons fula väska. Och jag är tvungen att dra in magen så att jag inte nuddar den illa luktande gubben jag alltid hamnar vid på bussen!

-När busschaufförn inte fattar att han/hon måste öppna dörren för att man ska kunna hoppa av vid sin hållplats!

-När busschauffören inte klara uppkörningen men fick körkort ändå. Hela bussen gör sig beredd att dö när chaffisen gör en idiotisk omkörning för att komma föbi en traktor på valbovägen.

-När folk inte kan sluta glo på mig när jag kliver på bussen. Vadå gör jag något fel?

-När x-trafik inte sätter in en annan buss när en går sönder.

-När det är vinter. Och helt plötlsigt blir det halt ute! :O Vad händer tänker busschauffören? Och bussen kommer inte alls..

-När folk på bussen iaktar mig när jag cyklar. Det finns vackrare saker att titta på! Möööh

-När kompisar smsar: "Cykelnörd", "såg dig cykla idag", "vad duktig du är som cyklar". Vill ni veta varför?

Jo för jag hatar att åka buss! NU och FÖRALLTID, i EVIGHET, amen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja håller med om de där när dom inte släpper ut en när man ska gå av. åså vill ja lägga till när dom inte stannar när man plingar! den e fan jobbigare

2009-04-21 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0