Hej! Jag heter pinsamma Sabina..

..Och jag

-Glömmer alltid att ta bort prislapparna från nya kläder som jag har på mig.

-Går alltid till fel bil och försöker låsa upp den. Fattar inte att det är fel bil fast jag står där och rycker i handtaget som en ilsken idiot medan jag förtvivlat trycker på lås-upp-knappen på nyckeln.

-Tar alltid fel vagn i mataffären och kör runt på den en stund och lägger ned mina varor. Jobbigt när den rätte ägaren kommer fram och undrar varför i helsike man har snott deras vagn för.

-Kan inte säga enkla ord som syrcha (stavning?)

-Har både läs-, tal- och skrivdyslexi. Jobbigt när man inte vet om det är matten eller maten som är inställd :O

-Har en hemsk ovana att alltid gapa stort när människor tar bild på mig -.-

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha, jag totalt ÄLSKAR dina stavfel!!!<3<3<3

2009-04-27 @ 00:58:40
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: jolle

hahaha! syrsa stavas det! xD

2009-04-27 @ 17:12:19
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha men ja gillar gapande sabina;)

2009-05-03 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0