Grus, grus, grus

Okej nu har det vart vinter och halt. Man har grusat och sandat vägarna så att folk inte ska kunna göra såna där roliga vurpor som slutar med att kommunen, eller skattebetalarna får betala skadan. Men nu när det Ääääääääntligen! Är vår är det så otroligt retsamt när man har en liten sten som guppar omkring inne i skon och som ger irriterat obehag när man är ute och går. Visst kan man försöka att stoppa stenen mellan tårna, vilket jag alltid brukar göra. Men det blir lite svårt när man har 17 stenar i skon och bara fem tår på foten! Snälla kan inte en grusfabrik komma och plocka upp alla stenar och grus! Om inte så gör jag det! Och då ska fan i mig kommunen betala mig!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha härmis :D Det där skrev jag ju om för flera veckor sen ^^ Det var ju då du tipsade mig om att stoppa in gruset mellan tårna. Även fast jag fortfarande inte fattar hur man gör det med strumpor på fötterna ;D

2009-04-25 @ 19:26:45
URL: http://isablund.blogspot.com/
Postat av: sabi

Jag vet! ;D men det börjar bli ett problem för mig nu med :(

2009-04-26 @ 22:05:39
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0