Teveproblem

Ååh vad irreterande han ska vara!! Sitter och tar upp teven SAMTIDIGT som han gör läxorna när jag har gjort ordning två smaskiga mackor som jag ska avnjuta framför teven i den stora sköna soffan var det tänk. Näe men han lyssnar tydligen på teven samtidigt som han försöker koncentrera sig på läxorna. Hallå! Man får hålla sig till en sak och inte ta upp allting när man lever i en familj! Han får välja teven eller läxorna. Men nej nej det är helt rätt det han gör menar han, inget orättvist alls...Men va bra egentligen, då vet jag! Kan ju jag gå och sätta mig och läsa en bok, samtidigt som jag lyssnar på musik, samtidigt som jag tar upp hela soffan och SAMTIDIGT som jag kollar på teve. Det borde ju vara helt okej enligt han då, eller? Kanske borde jag också passa på att sova samtidigt :D JAAAAAA!! Då kan jag ockupera teven i timmar utan att nån annan än jag får kolla, gud vad osjälvisk jag är!


Synd att man inte kan välja sina bröder..
Nu ska jag gå in i mitt mörka kalla rum, och kolla på desperate housewifes på min lilla, fula dåliga teve medan han LYSSNAR på den stora fina bra teven därute. S U C K!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men härligt babe ;) Välkommen in i bloggskrivandet ;) HAHA

2008-10-08 @ 13:40:20
URL: http://marliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0