Sabina och Johanna Wahlmans Rap-battle

Hhahahahahahah idag städa jag ur garderoben och hitta massa saker från högstadietiden, bland annat min och Johannas rap låt !! hahahahah enjoy..

Din jävla ko, du kan inte ens sätta på dej en sko.
Du är en ful å fet bög, som är jävligt trög, so..

Ref.
Just keap swimming,
just keap swimming, swimming, swimming.
What do we do? We swim.

Din jävla guldfisk,
du är inte riktigt frisk.
Vad vill du mej?
Jag ska döda dej!
Jag bryter av din arm,
och drar ut din tarm.

Ref.
Just keap swimming,
just keap swimming, swimming, swimming.
What do we do? We swim.

Nu är det slut,
jag har precis ditt hjärta slitigt ut !!!

Hahahhahahahah vad råa vi var ;)
Fan att vi inte satsade på en rap karriär alltså..



Kommentarer
Postat av: Zandra

HAHAHAHAHHAAHHAAHA, ja döööör xD

2008-10-26 @ 16:30:49
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahaha! va är så jävla bra;D

2008-10-26 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0