sabina ballerina

suck. sitter här, mätt som vanligt och väntar på att mamma ska komma hem så att hon kan lämna bensinkortet till mig så att jag kan åka och tanka för att sen köra till baletten. puh lång mening. sällan jag är trött på torsdagar, och balettlektionerna med maggie är ju nånting man kan kalla för sövande också  -.- fast efter det är det ju jazz på uddans och det har blivit så otroligt kul!! kanske för att jag hänger med lite mer än förr hahha. men jag hatar verkligen kläderna man måste ha på sig när man dansar jazz och balett, dom sitter ju åt och gör så att magen syns så bra :( nej usch, jag känner mig inte alls bekväm. kommer nog aldrig göra det heller. näe nu kom mamma, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0