Kärlek i Trollskogen

HAhahahah idag när jag cykla hem från stan såg jag två små söta människor spring in i skogen hand i hand och titta upphetsat bakom sig hela tiden ;) klart som korvspad att dom skulle knulla dom rackarungarna! Välkommen till VALBO ^^

På stan köpte jag ett par skit snygga stövlar :D och dum som jag är missar jag chansen att lura mamma att betala dom :( ischloopischloo.. Sen upptäckte jag även att jag passar as bra i glasisar! Fan oxå att det är min andra halva som har syn problem och inte jag.. Han passar ju inte ens i dom allra coolaste bågarna hahahhahah!

Nu sitter jag här en fredagkväll, sjukt trött. Ska ladda upp mig inför morgon dagen då det blir FEST och KROGEN! Äntligen fredag! Nu ska jag nog gå och sova lite, så får vi se om det är lördag när jag vaknar upp igen.

GÄSP !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0