Gäsp..

Vakna tidigt imorse, hungrig och trött så det var omöjligt att somna om. Gick upp och åt en STOR frukost. Guuud vad jag älskar frukost, den bästa måltiden på hela dagen! OCh den här helgen har jag inga läxor jag behöver vara stressad över såå skönt! iaf inga läxor jag kan komma ihåg, och det är lika skönt att jag har glömt bort dom isf ;D

Idag ska jag städa på mitt rum som verkar helt omöjligt att få rent. Inte orkar jag att ta tag och rusta upp det nångång heller :/ jag som har så läckra planer.. Men min garderob är ju en mardröm! Vågar knappt kolla igenom den av rädsla för vad jag ska hitta däri :O

Näe nu ska jag göra helt oviktiga saker, innan kvällen kommer som jag hoppas blir fylld av roligheter!

Kommentarer
Postat av: Julia

skojsit att du har skaffat dej en blogg sabina :P

2008-10-11 @ 16:12:26
URL: http://juliaalner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0