Drömmar

Snart får det fan ta och vara nog !! Det är nåt.. men jag vet inte vad. Hursomhelst kan jag inte sova riktigt, eller det känns som om jag aldrig kommer in i det där området som kallas djup sömn och verkligen får sova ut. Det är ungefär som nån går och ruskar till mig varannan timme och man vaknar så där lagomt förvirrad och tankarna börjar fokusera på andra saker än att sova, jobbiga saker. Sen när jag väll drömmer är det om komplicerade saker som inte har nåt sammanhang eller vett för 5 öre. T.ex. Hur man bevisar att en fru blir misshandlad av sin man; Lägg en blöt gurka på fruns baksida lår och för att inte väcka några misstankar ska du säga till henne att hon suger på en kyckling.

Okej, man brukar säga att man drömmer om det sista man tänker på innan man somnar.. :S
Eller att det är ens undermedvetna som får utlopp i ens drömmar.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0