9 Oktober

Helt otroligt att man kan sitta och kolla på en film i en hel timme utan att höra ett enda ord av vad dom säger! Men det var väl lika bra då läraren sedan upptäckte att det var fel film vi kollade på, när den precis var slut.. Äh jag ska vara glad att jag är lite sådär halvdöv så att jag bara hör det jag vill höra. Sen var det ju nånting om geografi som filmen handla om och det är ju inte direkt det jag älskar här i världen.

Nu har jag precis kommit hem från den kalla gråa skolan. Cyklade hem med ett halvpunkterat framhjulsdäck, en genomblött vante, vinden i ansiktet och en kroppstemperatur på 20 grader. Buuurrr! Bara jag som tycker det är svinkallt nu för tiden? Det är det som är det luriga med hösten. Det kan vara varmt men det kan lika gärna vara sviiin kallt! Så hur ska man veta hur man ska klä sig? Det blir ju fel varenda dag :( iaf för mig. Näe då är vintern bättre då man VET med säkerhet att det är sviiin kallt och slipper luras av det dumma vädret att åka till skolan i t-shirt :(

Idag har min mammi namnsdag föresten. Fast jag kom på det imorse när jag läste tidningen så jag har inte direkt köpt eller gjort nånting åt henne som hon alltid brukar göra åt mig på mina namnsdagar :/ hoppas hon fortfarande har kvar den där super bra egenskapen att bli lycklig bara över att få en liten lapp med nåt fult klotter på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0