8 oktober

Puh! Nu tror jag att jag har skrivt klart mitt svenska arbete! Eller jag hoppas :S om jag skriver nå mer nu blir det antagligen bara ännu mer förrvirande och ointressantare..Ikväll är jag ensam hemma då bröderna och mammi ska till mormor och käka medan jag själv precis har propat i mig massa med tacos ^^ hahaha. Fast det är aldrig fel på mormors mat heller iofs. Näe nu sitter jag här och funderar på om jag inte borde ta lite glass till efterrätt (fast jag är proppmätt). Men det kan behövas efter en låååång dag i skolan och sen ska man orka dansa oxå :). Fast nu efter allt prat om glass känner jag att suget släppte :/ äh vi får se hur det blir. Nu tänker jag spela lite the sims eftersom jag är en NÖRD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0