7 Oktober

Uah! Annat ord för hej :) nerrå. Filosofi lektion idag var verkligen en liten vädpunkt i mitt liv just nu. Jag behövde bli påmind om det där och nu känns livet helt plötsligt tusen kilo lättare! För jag väljer själv om jag är ful, dum, tjock ,töntig, värdelös osv. Varför välja det när det finns andra bättre alternativ såsom underbar, snygg, söt, rolig, duktig, oersättlig, fantastisk osv? Helt stört att man går och väljer det dåliga!! Det är jag själv som väljer om svenska arbetet vi nu håller på med är stört tråkigt! Eller nja..Jag väljer iaf hur mkt det ska synas på resultatet att det var stört tråkigt. Jag väljer till och med att jag är bra på att dansa över att vara skit kass! Och jag väljer att inte bry mig ett jävla dugg om vad DU tycker och tänker om mig. Hahaha!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

bra inställning! :D

2008-10-07 @ 20:42:29
Postat av: sabi

I know ;D

2008-10-07 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0