wokad lax med spenat, vitlök och pasta

åhh vad det är gott!! Men irreterande att mamma hade spenat på fingret hela tiden som hon viftade med! Sen flög spenaten upp på mungipan -.- helt plötsligt hade Henrik spenat på kinden, han som inte ens rör spenat :O jag sa till dom att dom måste stänga käften mer ordentligt så att det inte flyger mat omkring, och faktiskt slicka sig runt munnen då och då som normala (jag) gör. Sen när jag gick o kolla mig i spegeln hade jag spenat i näsan..äpplet faller verkligen inte långt från trädet..

Kommentarer
Postat av: Ida

haha! åååh det där var såååå klockrent!

2008-11-28 @ 22:02:07
Postat av: Zandra

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAH !!!!

2008-11-29 @ 15:56:31
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: Linda the cola freak

haahaha fatta mkt ja skratta när ja läste det där!!! xD

2008-11-30 @ 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0