Simning

Idag var jag, typ, nog sjuk :) gick inte till skolan iaf men åkte ändå in bara för att simma så att jag slipper mitt IG i idrott. Så nu sitter jag och stinker klorvatten och har vart lite ambiös och duktig idag iaf! Måste bara säga att det är helt otroligt hur vuxna gamla människor inte klarar av att simma rakt i bassängen :O kors och tvärs är det som gäller! Sen när dom bli omkörda av en oerfaren ung simmare som jag tittar dom förskräckt på mig och ökar på takten!! Herregud det var ju som om man befann sig ute i trafiken där det är just sådana människor som skapar de flesta olyckor! Gamlingar är just nu den största faran för samhället tror jag..

Kommentarer
Postat av: emilia

duktig sabina! :)

2008-11-27 @ 22:30:39
Postat av: Zandra

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA

den här texten var bäst xD Jag satt å skratta trots att de inte kommer nå ljud från min sjuka hals! hahaa

2008-11-28 @ 10:15:08
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: sabi

hhahahahah söt-zandra då ^^

2008-11-28 @ 18:59:01
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0