pallapallapalla

pallapallapallapallapallapallapallapallapallapallapallapallapallapallapallapalla SKOLARBETE! Usch fy o blä. Jag är less trött och jävligt arg på en person idag!! Nån har pissat stark urin på skoltoaletten med!!

Jag orkar inte göra textuppgiften, orkar inte skriva på pa:t, orkar inte uppdatera bloggen med vettiga intressanta inlägg, JAG ORKAR INTE!! Men annars mår jag bra måste jag säga :) förutom att jag håller på att få benhinne inflamation och min tand gör ont då tandläkarna köttade rejält när dom tröck in den 100000000000000000000000 gånger i mitt tandkött, ups där kom det igen! :O min brorsa har fan rätt! Jag måste ha nån psykist störd sjukdom igen eftersom det enda jag verkar syssla med är att klaga! Men helt ärligt är mitt liv inte så svårt som jag påstår!

Kommentarer
Postat av: Bella

Vem är du arg på?

2008-11-20 @ 12:32:11
Postat av: Julia

du har blivit taggad av mej :P kolla min blogg så fattar du :) <3

2008-11-20 @ 21:42:43
URL: http://juliaalner.blogg.se/
Postat av: Zandra

isåf har jag oxå en psykisk-klago-sjuka :) <3

2008-11-21 @ 23:31:24
URL: http://zandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0