?

jag tror min pappa vill mig något? För idag tror jag att jag fått små meddelanden av honom. Först på text lektionen när jag reste mig upp för att sätta på mig jackan och ta rast, slängde jag ett ögonkast på skärmen och då hade jag tydligen råkat komma åt en tangent som visar det här tecknet: § och det är inte vilket tecken som helst för mig, utan det där var hur min pappa skrev sin signatur, sina initialer. Två S som sitter ihop med varann på exakt det viset!

Precis innan vi sluta tog jag upp min mobil, och då hade jag på nåt underligt sätt tryckt mig fram till något som hette typ röstmeddelande och där hade jag kommit åt att skriva ett P!!

Jag undrar vad det är han vill säga till mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0