1:a advent

Snart är det jul igen då! BÄSTA TIDEN PÅ ÅRET!! :D Julafton slår ju helt klart den egna födelsedagen till och med!

Idag vakna jag på soffan kvart i åtta på morgonen, vilket händer ganska ofta nu för tiden.. Gick upp och käka en banan och somna sen om i sängen tills klockan hann bli halv tolv. Då var det bara att skynda sig att äta frukost, hoppa in i duschen, kläder på och sminka sig för att sedan åka in till stan och dansa. Sen komma hem från dansen, käka, få vredesutbrott då mamma lura mig att hon hade slängt mina kläder!! Blev helt sjukt galen och jag fattar inte hur hon alltid driver mig till den gränsen? Totalt onödigt! Jag var en mikrosekund från att slå sönder tallriken och glaset innan jag fick veta att hon bara drev med mig, så jävla dumt att förstöra advents firandet liksom! Nu sitter jag här och loddar och ska snart iväg och dansa igen, sen när jag kommer hem ska jag äta risi-frutti :D mumma! Så överlag har jag faktiskt haft ett typiskt julfirande på första advent; Dans, mat, stor bråk, dans och sedan risgrynsgröt på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0