15 november

Igår var jag o tränade en liten sväng inför avslutningen, sen åkte hem jag hem för att äta tacos! Helt omöjligt att bli trött på den maten! Sen åkte jag hem till tobbe efter att ha skjusat hem brorsan hem till sig. Jag o tobbe kolla på en skit sjuk film som hette funny games tror jag. Men den var faktiskt bra fast den var störd :P hahah innan jag åkte hem var tobbe tvungen att åka med en bit för att visa hur jag kom ut från forsbacka. Man blir ju helt förvirrad när det är mörkt ute ju :O (inte direkt för att jag skulle hittat ut när det var ljust heller men men..) jag kom hem iaf.

Idag har jag och brorsan nummer 2 sprungit omkring uppe på taket på vårt lilla hus. Där hitta vi nåt konstigt rör som stack upp från huset och som vi inte visste vad det var för nånting, så då började vi loska i den för att se om det fanns något stopp på röret eller om det var som ett hål ner i huset. Vi kunde sedan konstatera att det fanns ett stopp på det som tur var :)

Nu måste jag nog snart börja packa för ikväll är det spökjakt som gäller :D vi ska sova över i ett hus i skutskär som sägs vara hembesökt.. spännande spännande! Fast jag känner faktiskt hellre nu för att vara hemma och mysa med godis och filmen jag nyss laddade hem, the notebook. Flera säger att den ska vara skitbra och jag älskar skitbra filmer :) (nehe?)
Varje kväll när man sett en skitbra film och proppat i sig massa godis är det as kul att dansa efteråt! Jag kan inte sitta still om jag ätit socker! Jag blir helt hyper nästan så alltid efter att jag kalasat på godis, glass eller chockladbollar dansar jag som bara den :D

oj vilket långt inlägg det blev! Jag som försöker att undvika att skriva långdragna inlägg för jag vet ju själv hur drygt det är att läsa låånga inlägg :P eller jag tycker det är drygt iaf. Men hur som helst lär bara berätta att jag börjat på nya p-piller idag så nu kommer säkert den gamla, goa glada sabina tillbaka igen :) känner mig redan annorlunda faktiskt!

byeee

Kommentarer
Postat av: Zandra

men jaaa, de va spännande i spökishuset :D

2008-11-16 @ 09:59:47
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: Marliin

Ahh men notebook fy fan, jag älskar den filmen så sorglig ;)

2008-11-17 @ 12:39:37
URL: http://marliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0