Sömnproblem

Jag håller på att bli tokig snart! Nu har jag haft sömnproblem i en vecka och jag trodde att det skulle försvinna nu när vi äntligen har fått lov, men icke. Jag har jätte svårt för att somna in och om jag gör det, vaknar jag sedan klockan fem på morgonen och kan omöjligt somna om. Det är inte så att jag ligger och tänker eller oroar mig för saker, det bara går inte att sova!! I morse vid sju tiden fick jag nog och tog sömnpiller eller lugnande tabletter. Men inte ens kunde jag sova. Någon som har nåt bra knep? För nu börjar det mer och mer bli psykiskt att jag tänker att jag inte kan sova och då kan jag det inte heller. Jag har försökt vända på tankarna men jag är hjälplös. Åhh jag behöver verkligen få min vila! :'(

Kommentarer
Postat av: Zandra

Men hjärtat då :( <3

2008-12-20 @ 22:17:13
URL: http://zandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0