Seansen

Yepp, då har vi alla i min PA grupp (förutom ida) vart på seansen med ett medium som heter Annica. Det var hur coolt som helst och bland de häftigaste och mest spännande saker jag vart med om!! Verkligen något att rekomendera för er som är nyfikna på de övernaturliga, kontakt med de döda eller en glimt in i framtiden och kunskap om vad ni bär med er från ert tidigare liv, ert karma. Annica besitter alla dessa krafter som hon bjöd oss på i två hela timmar igårkväll.. Nu när jag läser så här efteråt undrar jag varför jag stavat hennes namn med c och inte med k? det är väll vanligare med k eller? Jag bara skrev utan att tänka så blev det c och jag suger ju på stavning så det borde vara fel?

Hela dagen hade jag vart smått orolig och nervös för att min pappa skulle komma till seansen, så när tillfället kom och Annica försökte få kontakt med pappa sa hon snabbt och bestämt: Han vill låta dig vara nu när du börjat komma över den värsta sorgen, han är rädd för att riva upp såren därför har han inte kommit hit idag.
Trots att jag hade varit nervös och orolig innan kunde jag inte hjälpa att känna en liten uns besvikelse då det hade varit det ultimata att få prata med pappa genom ett medium istället för ett spökbordet. Men både Annica och pappa hade rätt, jag är nog inte beredd på att göra det än..

Dom andra får kontakt med både välkända och mer okända energier som är med dom i livet. Annica beskriver och säger saker som hon egentligen inte borde veta, och vi skrattar när hon säger exakt rätta och sanna saker. Det är helt otroligt när det stämmer och hakan faller nästan ner till golvet.

Det dom andra var med om på seansen får dom berätta för er själva :) till mig kom tyvärr inga energier med kloka budskap eller rättelsepinnar och varningar inför framtiden. Men eftersom Annica även har en telepatiskförmåga kan hon ändå ge mig bra riktlinjer inför framtiden. Du brukar känna dig ensam fast du vet att du egentligen inte är ensam. Jag nickar till svar, det känner jag igen alltför väll. Du måste jobba med att kunna vara ensam med dig själv, det är det enda hinder jag ser framför dig, du måste lära dig att vara ensam. Blev du lämnad ensam mycket när du var liten? Föräldrar som jobbade väldigt mycket? Kanske har din pappa lämnat dig fler gånger än en? Jag nickar åter igen till svar då min föräldrar alltid kom hem sent på kvällen när jag var mindre, och min pappa jobbade flera gånger på annan ort vilket gjorde att jag bara träffade honom på helgerna. Men jag tycker ändå att det är konstigt att det är orsaken till att jag känner mig ensam fast jag inte är det. Jag har ju alltid haft min tvillingbror vid min sida och mina stora syskon har ofta varit där när inte mamma eller pappa kommit hem än.

Du behöver i alla fall inte vara orolig för att bli ensam i framtiden. Fortsätter Annica. Jag ser att många nya vänner kommer in och du kommer flytta härifrån, till stockholm och studera. Både jag och Zandra skrattar då jag ofta tjatar om att det är i Stockholm jag vill bo. Studierna kommer bli mycket tuffa för dig, men för att klara dom kräfs det att du lär dig att vara själv, för det är då du kommer finna koncentrationen till göra uppgifterna du kommer få. Du kommer klara det. Med den vetskapen blir jag lugn då jag hela den här veckan oroat mig för att jag aldrig kommer klara att bli psykolog, men Annica försäkrar mig om att jag kommer bli det jag bestämt mig för.

Sedan berättar hon att jag kommer bo tillsammans två av mina vänner, en kille och en tjej. Men killen är hon inte så säker på då det lika gärna kan vara en tjej med manliga sidor. Vad det gäller killar så kommer det dröja ett tag innan han kommer in i ditt liv. Du ska först koncentrera dig och göra klart dina studier och inte leta efter honom. När han kommer är han den rätta. Suck så jag måste vara singel ännu längre? Fast jag är ju rätt rädd för att ha ett förhållande ändå och jag förstår inte hur jag ska kunna ha tid för ett heller just nu :/

Jag ser en syster, hon är något äldre. Ja, jag har en syster, men hon är mycket äldre än mig, berättar jag. Ni kommer så småning om gå skilda vägar, då ni är mycket olika, men var inte ledsen för det. Ni kommer inte bli osams men din syster kommer att såra dig, kanske har det redan börjat. Jag nickar, jag och min syster är lika till utseendet har jag hört, men inuti är vi två helt skilda och olika personer och det gör att det ibland känns som om hon trampar på mig. Din syster är mera egoistisk än vad du är, ser till sitt eget ego. Det kan jag däremot inte känna igen mig i då jag tror jag är den mest egoistiska i familjen? Än så länge iaf, men det kanske ändras..

Annica ger mig även en inblick i mitt tidigare liv, och det visar sig att jag kommer från ett kallt ställe, kanske Ryssland, Lettland eller Estland? Någonstans i nedre delen av baltikum (jag är född i Tyskland som ligger typ brevid baltikum och nu är jag här ;D) visst har du släkt som kommer där ifrån nånstans? Inte vad jag vet säger jag och skakar på huvudet. Fråga din mamma hon vet! (Mamma berättar i affären efter siansen att farmors släkt härstammar därifrån!!)
Du var ungefär som en eremit i ditt förra liv. En som gick din egen väg och var mycket ensam, och det är det du har fått med dig till detta liv, känslan av ensamhet. Men det är därför du har kommit hit, för att hitta värme. Värme i Sverige?? hahahhaha, fast det finns ju mkt fint folk här om det är det hon menar med värme :)

Det var väll det hon sa till mig. Det hon sa till dem andra var så mkt häftigare :D jo vänta! Jag glömde att hon även sa att vi alla kommer bli rejält förkylda snart. Att jag kommer få problem med bihålorna, aja framtiden vet svaret men jag måste definitivt gå på en seansen igen!!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det vore grymt å gå på seans igen! så sjukt nice!

2008-12-16 @ 18:59:02
URL: http://zandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0