onödig skoldag

I natt sov jag fyra timmar då jag först inte kunde somna för att jag hade så ont i halsen att jag tänkte, näe imorn blir jag liggandes i sängen hela dan. Men sen när man vakna en timme innan man skulle gå upp, ja då var förkylningen borta med vinden..

Första lektionen gjorde vi ingenting!! Förutom att skriva julrim och göra en utvärdering av kursen. Jag råkade dock skriva mitt namn på utvärderingen omringat av ett hjärta hehehe, sådana är ju meningen att vara anonyma och jag vill inte att filosofi robert ska tro att jag är förälskad i honom x)
Men robert gjorde min dag iaf när han berätta att jag får ett solklart MVG i filosofi (a) och att det har vart otroligt kul att läsa allt som jag skrivit i kursen och det märks att jag läst filosofi förut, näee jag har aldrig läst något filosofiskt förut sa jag. Då sa han att det är alltid lika roligt att följa en begåvning och se hur den utvecklas. hihihi jag är begåvad i filosofi fan va ballt!

Nästa lektion ritade vi fina grejer på tavlan :) och på geografin sov jag!! Mycket produktiv dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0