Katastrof dag!!

Åh herre jesus!! Äkta bläääää på början av den här dagen!! Idag var det dansavslutning på estraden, och tror ni inte att när man sitter där på golvet innan man ska börja visa upp jazzen, så kommer mensen!! Äckel skit! Hinner man bara tänka sen är det dags att ställa sig upp och dansa. Jag vet inte vad det är med mig idag? jag känner mig helt normal, men på dansuppvisningen var det som om jag befann mig på en annan plats. Jag vet inte ens om jag gjorde rätt steg :O guuud vad pinsamt.

Sen när tävlingsgruppen skulle visa upp, blir det ju såklart ett jävla hack i skivan!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ typ alla kommer av sig men kommer igen snabbt förutom jag som står där mitt på golvet och vet inte vart jag har magen eller ryggen nånstans. Sen när housen kommer får jag inte av mig den jävla svarta tröjan så jag står där och trampar förtvivlat och tappar bort mig även där självklart! Usch vad hemskt när det är folk som kollar på en och så dansar man som om man var född igår!! :'(  Droppen på moset var ju att hon som hatar mig var där och kolla så hon gottade sig rejält!! Lyckades iaf göra en glad och lycklig idag iaf. Även pussycatdolls låten som var efter gick inte heller som den skulle. Det märktes ju tydligt på dom som hade kollat på en att dom tyckte man var dålig..

Höll på att börja böla när jag satt mig i bilen hem, och så körde jag fel två gånger också!! Jag kan inte dansa, inte köra bil eller planera min mens!! Jag undrar verkligen vad jag är bra på??

Näe jag som hade sett fram emot den här dagen så mycket, för ikväll ska vi åka och käka mysigt julbord med hela familjen. Men jag kommer antingen dricka mig för full på glöggen, förblöda på de fina dyra stolarna och så kommer en snygg kille komma fram och fråga om det är jag som julgrisen och om det är okej att han tar en bit av min stora lösa röv för han är så jävla sugen på julskinka! Dessutom kunde jag inte stava till det här inläggets rubrik så jag var tvungen att slå upp det. Ja, jag är en stor jävla loser! Nu ska jag gå och bli ännu fetare och olyckligare..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Määh :( .. Va jobbigt.

Jag vet vad du är bäst på: Att vara du :D å de e jag glad för!

2008-12-07 @ 16:49:25
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: jolle

hahahah.. bättre lycka imorgon sabina! Lät som en minst sagt jobbig dag.

2008-12-07 @ 21:36:52
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: Tessan

Håller med Sandra! Du är bra på att vara DU! <3 :)

2008-12-08 @ 10:24:41
URL: http://tisstuss.blogg.se/
Postat av: Tessan

Håller med Zandra! :)<3

2008-12-08 @ 10:27:44
URL: http://tisstissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0