Jullov!

Ja idag är jag ledig från mina lektioner ;P så man kan ju säga att jullovet har börjat nu för imorn ska vi bara äta lite pepparkakor, dricka julmust och kolla på skolans talangjakt som alltid brukar vara mycket underhållande :D

Idag har jag Äntligen fått sova ut lite! Vakna kvart över tio så då gick jag upp och åt frukost som är den bästa måltiden på dagen! Och den viktigaste ;) Nu ska jag julstäda lite hade jag tänkt. Hahaha om nån skulle se mitt rum nu skulle ingen vilja kännas vid mig! Det är snuskigt smutsigt och jag fattar inte hur det kan bli så på bara en vecka :O sen ska jag nog slå in lite julklappar laga lunch och middag, läsa, slappa och självklart digga julmusik ;D hahah julmusik började jag lyssna på redan i början av november! Man ska vara ute i god tid och julmusik kan jag omöjligt tröttna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0