Hunger

Sitter här på texten och har precis skrivit klart min novell som bygger på en verklig händelse. Nu ska jag bara piffa till den i indesign sen är jag väll färdig antar jag..Måste säkert visa upp den för per-erik oxå som inte vill bli kallad för per eller P-E fast det är mkt enklare :(

fy vad jag lossar hår oxå, HEMSKT! Jag som knappt har något hår längre, inger hår jag vill ha iaf! Man kanske borde göra som de där fattiga kvinnorna i indien och kapa av håret för att kunna sälja det till rika människor som vill ha långt och vackert hår? :) fast mitt hår är ju inte långt och vackert så jag tvingas nog ge bort det gratis, eller så hamnar det bara på golvet hos frissan tillsammans med alla dammtussar som vanligt..

Suck vad jag babblar en massa skit som ni säkert märker, men det är en och en halvtimme kvar tills jag får lunch och min mage värker av hunger :O

ikväll ska vi träna inför uppvisningen igen! Tänk vad mkt tid man lägger ned bara för ett par minuter på scen, men det är ju skit kul därför man gör det :) jag kom på att jag har vart och kommer att vara med johanna hela veckan, fatta vad trött hon kommer bli på mig :P vi har bestämt oss att vara med på en revy som har premiär på nyårsafton :D jag var lite orolig att hela kvällen kommer gå förlorad men föreställningen börjar fem och borde vara slut vid sju ungefär och då är det ju inte försent att fira eftersom festen håller på hela dygnet. Näe nu blev jag kissnödig oxå så nu ska jag sluta skriva strunt.. hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0