Friskhetstecken

Idag är jag inte längre täppt i näsan fast jag har fortfarande lite slem hosta kvar, bläää. I natt sov jag ganska skapligt ändå, vakna en hel del tyvärr och jag har börjat fått stora påsar under ögonen. När jag ler blir det till och med två veck, gulligt.. ehm.

I helgen var jag med emelie och malin men jag var så sjukt trött att det rann i ögonen, så jag var nog inte direkt skit rolig. Igår var vi hemma hos mormor där Johan, Isak och Klara var på besök. Klara gav oss dagens bästa citat:

- Det här är min farmor! Säger Klara och klappar omsorgsfullt på sin farmors arm.
- Förut var hon lila i ansiktet!

Hahaha, på kylskåpet bakom sitter en teckning som Klara gjort som föreställer farmor (mormor) när hon var ung och åkte skateboard med hjälm och lila ansikte. Sen påminde hon sin farmor att hon var mycket gammal och levde ensam oxå. Hahaha shit vad den där ungen kan prata ;D

Nu ska jag göra mig iordning och åka intill stan med Zandra! Har inte köpt julklapp till min farmor än :O

Kommentarer
Postat av: jolle

heej har också vart på stan heeeeela dagen. fast såg inte er! :O kram

2008-12-22 @ 18:18:49
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: sabi

nej det var för att vi åkte till köpis ist :P

2008-12-23 @ 00:51:10
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0