Duktiga Sabina

Alldeles nyss var det nån tönt som ringde men som bara la på efter man hade svarat. Herregud vågar man inte ens ursäkta sig att man ringt fel längre?? Fast jag ska iofs inte säga nåt föresten xD alltid när jag ringer fel blir jag så chockad att jag slänger på luren först och sen säger "förlåt men jag måste ringt fel". Men jag är ju en nörd jag med..

Idag slutade vi tidigt så nu har jag suttit och gjort alla instuderingsfrågor till filosofin :D duktiga sabina! Nu håller jag på med svenska uppgiften som var att fuska genom att hitta en textanalys som någon annan skrivit på internet men det är helt omöglich :O. Måste erkänna att jag aldrig fuskat när det gäller uppsatser och sånt skit, hehhe.

Näe nu håller jag på att värma paj, oups! den hade jag glömt bort, tur att jag påminde mig själv nu då. Sen måste jag ta med mig sexiga kläder till träningen ikväll, MEN JAG HAR JU INGA SÅDANA KLÄDER!! vad göra vad göra vad göra? låna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0