Annandagen

Idag åkte Ville killen hem till sin farmor och farfar :'(  men han dadda lite med mig innan jag drog iväg till köpis för att träffa tessan ^^. Folk var det på köpis kan man säga!! Så jag såg inget jag ville köpa :/

Haha och så färgade jag håret på tessan efter köpisrundan, eller jag gjorde slingor på henne rättare sagt. Hoppas det blev bra för jag har aldrig gjort något så drastiskt med någon annans hår för :O Vi försökte göra en liten slinga i mitt hår med men jag tror inte det blev nåt. Dom har bara så otroligt fint i sin nyrustade lägenhet måste jag bara säga :D

Sen fick jag gå hem i kalla lilla valbo för bussen kom aldrig (ovanligt?) Nej nu får jag sluta störa mig på bussarna i valbo annars kommer jag snart bli sådär tråkigt bitter..Och det klär ju inte mig direkt ;D

Igår hade vi föresten julklappsbyte några av oss i klassen, Moas taskiga klappsystem gjorde så att jag fick min egen julklapp! HAhahah men den glömde jag hemma hos emilia sen när vi drog ut på krogen :( men fan va kul jag hade på krogen!! Det är alltid så roligt att gå med dom i klassen! :D

Kommentarer
Postat av: X

Du kan kontakta bussföretaget och ta upp saken. Du kan kräva dem på resersättning och om de inte beviljar det kan du gå till tingsrätten med det.

2008-12-26 @ 22:15:04
Postat av: MICKAEL ! (Det e jag som e X)

Shaa Sabina! KOOL Blogg! Skriv mer danssaker och inte bara grejer om ditt vardagsliv, det livar upp bloggen :)

2008-12-26 @ 22:18:20
Postat av: Zandra

Haha, jaa de e alltid lika kul me klassen :D

Och nej, du borde inte ändra på nåt i din blogg, för den är bra som den är :D

2008-12-26 @ 23:17:08
URL: http://zandrajansson.blogg.se/
Postat av: sabi

Men ORKA Mickael!! Jag har liksom inte tid!! Tid är pengar ;)

2008-12-28 @ 17:04:11
URL: http://sabinalouise.blogg.se/
Postat av: sabi

Tack Zandra jag gillar dig mer ;)

2008-12-28 @ 17:04:31
URL: http://sabinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0